Celovita analiza manevrov vožnje

Autopath je profesionalna programska rešitev za 2D ali 3D analizo manevrov vožnje, analizo poti oziroma sledi vozil. To rešitev potrebujejo gradbeni inženirji, logistiki prometa, strokovnjaki za načrtovanje izrednih prevozov, arhitekti. Autopath omogoča simuliranje manevra vožnje vozil in s tem analizo ustrezne zasnove prometnih površin oziroma kontrolo geometrijske primernosti površine, ki jo želimo z vozilom prevoziti.

Intuitiven uporabniški vmesnik

Autopath odlikuje skrbno zasnovan uporabniški vmesnik in preprost potek dela, ki zagotavlja intuitivno in hitro učenje ter enostavno uporabo. Zaradi konkurenčne cene, odlične tehnične podpore, ki zagotavlja tudi izdelavo vozil po meri uporabnika, je Autopath prava izbira za strokovnjake po vsem svetu.

Novosti v programu Autopath 2022.2

Knjižica vozil

Autopath vključuje številne referenčne knjižnice vozil, ki so specifične za posamezne države in so skladne z nacionalnimi smernicami.

ZDA / KANADA / INDIJA AASHTO 2014 (Imperial / Metric), AASHTO 2011 (Imperial / Metric)
KANADA TAC 2017
EVROPA Velika Britanija (FTA 2016, FTA 1998)
Irska
Nemčija (Deurschland 2005, Deutschland RBSV_2020)
Avstrija (Österreich)
Švedska (Sverige 2005)
Norveška (Norge 2007)
Poljska (Polska 2016)
Madžarska (Magyarország 2005)
Češka republika (TP 171, 2005)
Hrvaška (Hrvatska 2001)
Srbija (Serbia 2012)
Slovenija (Slovenija 2006)
Romunija (Romania 1985)
Severna Makedonija
Turčija (Türkiye)
RUSIJA POCCŃЯ
AVSTRALIJA Australia 1993, Australia 2013, Australia 2018
NOVA ZELANDIJA New Zealand 2007
Auckland Transport 2022
Auckland Transport 2016
AFRIKA South Africa (South Africa 1988), Tanzanai (TANZANIA_2011)
ZAE UAE (United Arab Emirates 2017)
IZRAEL Israel (Israel 2011)

Poleg teh vsebuje tudi obsežno zbirko vozil različnih proizvajalcev in kategorij: avtobuse, žerjave, intervencijska vozila, tovornjake, kmetijske stroje, letala in drugo.

AVTOBUSI Ikarus, Kravtex, Man, Mercedes, Neoplan, Rába, Setra, Volvo
ŽERJAVI KATO CR-100, CR-250, MR-130, NK-300E-v, NK550vr
► we support vehicles with all wheels steering
ŽERJAVI LIEBHERR LTM1030-2.1, LTM1040-2.1, LTM1050-3.1, LTM1055-3.2, LTM1060-3.1, LTM1070-4.2, LTM1090-4.1, LTM1100-5.1, LTM1100-5.2, LTM1350-6.1, LMT1250-5.1
► we support vehicles with all wheels steering
ŽERJAVI TEREX AC55-3 (385/95R25) AWS(3), AC55-3 (445/95R25) AWS (3), AC60-3 (385/95R25) AWS(3), AC60-3 (445/95R25) AWS (3), AC140 (385/95R25) ASW (3), AC140 (445/95R25) AWS(3), AC160-2 (385/95R25), AC160-2 (445/95R25), AC160-5 (385/95R25) AWS (3), AC160-5 (445/95R25) AWS (3), AC160-5 (525/80R25) AWS (3), AC250-1 (525/80R25), TEREX MAX 25
► we support vehicles with all wheels steering
IZVENSERIJSKA VOZILA Wind Transport, Heavy Load Vehicle, Long Cargo Vehicle
REŠEVALNA VOZILA (EUROPE) Mercedes Benz, Tatra, Man, Iveco
REŠEVALNA VOZILA (AASHTO) Fire Vehicle – Pumper, Fire Vehicle – Aerial Platform
GOLDHOFER Drop-Deck Semitrailler, Europe Flatbad, Flatbad with Pendular Axles
RUDARSKI TOVORNJAKI CAT 785D, 770G, 797F, 772G, 773G, 775G, 777G, 789D, 793D, 793F, 794AC, 796AC, 798AC
RUDARSKI TOVORNJAKI KOMATSU HD325-7R, HD465, HD465, 730E, 830E-AC, 860E-1K, 930E-4, 930E-4SE, 960E-1, HD1500-7, HM300-2R (ARTICULATED), HM400-3R (ARTICULATED)
REŠEVALNA VOZILA (SLO) PV-1, PV-2, GV-1, GVV-1, GVV-2, GVC-16/15, GVC-16/25, GV-16/24, GVC-24/50, AC, GVGP-1, GVGP-2
TOVORNJAKI Mercedes Benz, Iveco, MAN
KOLESNI NAKLADNIKI Sonnebogen 355 E, LIEBHER_L544, LIEBHER_L506compact, LIEBHER_L585, MLT 741-140 V+, MLT 961-160 V+L, MLT 741-130 PS+, STEYR_6125, STEYR_6125 + CMC-ST-300, VOLVO (L110H, L120H, L50H)
MEŠALCI BETONA MAN TGS 41.420 8×4; ITAS CAS
KMETIJSKI STROJI Tractor John Deere 5603 4WD, Tractor Fendt 936 Vario, Tractor + Bailey Dumper DUMP10, Tractor + Bailey Grain Trailer TAG11, Tractor + Bailey Baby Trailer BR2.0, Tractor + Bailey Low Loader LOW 8/16
REŠEVALNA VOZILA (EUROPE) TYPE A, TYPE A2, TYPE B, TYPE B1, TYPE C
KOLESA Normalrad, Muli Pendix, Douz G4 Traveller, Christiana
PRIKOLICE ZA RASUTI CEMENT PREPRAVNIKY NCJ 32, PREPRAVNIKY NCJ 36, PREPRAVNIKY NCJ 40, PREPRAVNIKY NCJ 45, PREPRAVNIKY NCJ 46, PREPRAVNIKY NCJ 54, SKLOPNE PREPRAVNIKY
PICK UP TOVORNJAKI Ford Ranger, Toyota HiLux, Nissan Navara, Mercedes Benz X, Isuzu D-Max, Volkswagen Amarok, Mitsubishi L200, Ford F-150
SMETARSKA VOZILA (EUROPE) Phoenix 2 Duo (P2-12W, P2-15W), Phoenix 2 (Twin Pack 15, (Twin Pack 20), Phoenix 2 (One-Pass), Phoenix 2-09N, Phoenix 2-12N, Phoenix 2-12W, Phoenix 2-15N (6×2 ML, 6×2 MS, 6×2 RS), Phoenix 2-15W (6x2ML ,4×2), Phoenix 2-17N (6×2 ML, 6×2 MS, 6×2 RS), Phoenix 2-18W (6x2ML, 6x2MS, 6x2RS, 6×4), Phoenix 2-20W (6x2MS, 6×4, 6×2 RS, 6x2ML), Phoenix 2-23W (6x2MS, 6×4, 6×2 RS, 6x2ML), Phoenix 2-25W, Phoenix 2 Duo Kitchen, Phoenix 2 Duo Recycler, hoenix 2 High Capacity (Twin Pack 15, Twin Pack 20, Twin Pack 50/50), Phoenix 2 One-Pass, Small Refuse Vehicle, Vulture 2225
SUV Audi Q8, BMW X7, Mercedes Benz GLS, Volkswagen Touareg, Volvo XC90, Land Rover Range Rover, Škoda Kodiaq, Škoda Kamiq, Rolls Royce Cullinan
REŠEALNA VOZILA DEMERS MXP 150 (Ford 350), MXP 170 (Ford F-550), EX SPRINTER 2500, MX 151 (Ford E350), TRANSIT T250/T350, MX 152 (Mercedes-Benz), MX 170 (Cheverlet Express 4500), MX 164 (Cheverlet Express 3500), MX 164 (Ford E350), MX 170 (Ford E450)
VOJAŠKA VOZILA IVECO CENTAURO II, CENTARURO I, VBM_FRECCIA_AIFV/ATGM, CENTAURO AIF/OWS 30, VBM FRECCIA AMC, VBM FRECCIA ARV, VBA Amphibious Armoured Vehicle, Puma 4×4, Puma 6×6, LMV 2, LMV MEDEVAC, Medium Protected Vehicle 4×4, Medium Protected Vehicle 6×6, M170.31/33, M250.40/41/45 WM, M320.45 WM

Autopath crane

LETALA Boeing 737-700, Boeing 737-400
LETALA AIRBUS A380-800, A340-600, A340-500, A350-900, A340-300, A330-300, A320-200
LETALA BOEING 747-8, 747-400, 777-300ER, 777-200LR, 737-700, 737-400, 707-120, 707-320, 717-200, 727-100, 727-200, 737-100, 737-200, 737-300, 737-500, 737-600, 737-800, 737-900, 737-MAX 7, 737-MAX 8, 737-MAX 9, 737-MAX 10, 747-100B-200-300, 747SP, 747-8F, 757-200, 757-300, 767-200, 767-300, 767-400ER, 777-9, 787-8, 787-9
LETALIŠKI AVTOBUSI TAM_VIVIAIR60S, TAM_VIVIAIR72M, TAM_VIVIAIR84L, TAM_VIVIAIRE88W, TAM_VIVIAIR104WL
AIRSTAIRS TLD ABS-580
VOZILA ZA PRENOS PRTLJAGE TLD JST-25

Orodja in poročila

Z uporabo funkcije za horizontalno ali vertikalno analizo lahko enostavno in hitro simulirate manever vozila in tako ugotavljate prevoznost površin. Autopath deluje v okoljih AutoCAD, Civil 3D ali BricsCAD. Preverjate lahko morebitna navzkrižja in neskladja poti vozila z drugimi vozili ali z grajenimi objekti. Prikažete lahko tudi grafični diagram intenzitete zasuka koles vozila po poti vozila.

Animacije gibanja vozil v obliki trajektorij, ki jih v CAD risbi izdelate s programom Autopath lahko enostavno izvozite v Google Earth. Tam lahko za naročnika in za zainteresirano javnost hitro izdelate predstavitvene vsebine. Rezultate analiz prevoznosti lahko na ta način delite na spletu in tako omogočite ostalim deležnikom, da vam ažurno posredujejo kakovostne povratne informacije.

S programom Autopath lahko za vsako analizo prevoznosti izdelamo tudi pripadajoča poročila, ki vključujejo ime in tip uporabljenega vozila, informacije o dimenziji vozila, diagram obračanja krmila, ki prikaže kot zasuka, največji kot zasuka vozila in druga. Poročila lahko izvozimo v PDF in drugih oblikah zapisa.

Autopath ponuja široke možnosti prilagajanja vozil s katerimi uporabniki lahko preoblikujejo ali prilagajajo vozila iz priloženih knjižnic ali pa izdelajo popolnoma nova vozila, z več osmi, z različnimi načini vodenja in z neomejeno možnostjo urejanja zunanje oblike vozila.

Program Autopath omogoča vnos Google Maps rastrskih kart s pripadajočimi višinskimi točkami ter zmožnosti pogleda Street View neposredno v CAD-risbo, kar naročnikom, vlagateljem ali zainteresirani javnosti omogoča vizualizacijo območij, na katerih potekajo analize prevoznosti. Združevanje prostorskih podatkov s CAD/BIM-infrastrukturnimi ali arhitekturnimi modeli pa ob enem odpira napredne možnosti vizualizacije in izvajanje različnih analiz. Autopath vključuje širok seznam podprtih koordinatnih sistemov z vsega sveta.

Področja uporabe

Prometna infrastruktura

Autopath je nepogrešljiv pripomoček pri preverjanju geometrijske primernosti  poti oziroma sledi vozil na prometnicah, križiščih, krožiščih, ostrih zavojih, serpentinah, podvozih, nadvozih in v podobnih situacijah. Z naprednimi orodji za analizo prevoznosti in animacijo vozil, Autopath ne le pospeši postopek tehničnega projektiranja, temveč omogoča hitro preverjanje. S tem je odlična podpora odločanju. Uporabniku tudi pomaga preverjati varnost in skladnost s tehničnimi smernicami.

Izredni prevozi

Za storitve izrednih prevozov so potrebna posebna prevozna vozila (nizkopodni polpriklopniki, prikolice z nizko ploščadjo, premični žerjavi itn.) in prilagojene prevozne poti. Autopath vključuje obsežno knjižnico specializiranih prevoznih vozil, ki jih uporabnik lahko podrobno prilagaja. Natančno lahko določite tovor in vozilo za katerega načrtujete prevoz. Autopath podpira uporabo Google Maps, Google StreetView in OpenMaps, kar je zelo priročno pri ocenjevanju primernosti različnih variant poti oziroma sledi vozil. S podporo za vse vrste dvigal in žerjavov lahko virtualno načrtujete prevoz iz tovarne, tovornega pristanišča ali tovornega terminala do cilja.

Arhitektura (intervencijske poti, parkirišča, garaže itn.)

Autopath ponuja arhitektom in projektantom preprosta orodja za analiziranje projekcije poti vozila v okolju CAD. Izvajajo lahko preproste manevre in simulacije obračanja vozil ter analizirajo morebitne omejitve pri načrtovanju garaž, parkirišč, intervencijskih poti itn. Z dostopom do obsežne knjižnice standardnih vozil imajo arhitekti zdaj orodje za analizo prevoznosti, s katerim lahko natančno, z gotovostjo in samostojno preverjajo svoje projekte.

Uporaba v industriji

Autopath je preverjeno uporabno orodje v procesu načrtovanja industrijskih hal in tovarn. Z njim lahko inženirji simulirajo prevoz tovora na tovarniških progah, kot tudi simulirajo avtomatizirana vodena vozila (AGV) ali vlečne voze za prevoz blaga v tovarni.

Pri načrtovanju postavitev regalov v skladiščih se Autopath uporablja za preverjanje morebitnih omejitev za viličarje, ocenjevanje prevoznih poti vlečnih vozov, manevrov dostavnih vozil in podobno.

Letališča

Pri načrtovanju letališč je potrebno zagotoviti, da se na letališču lahko ustrezno oskrbuje vsa letala, prevaža tovor in potnike. Zato inženirji tako v fazi načrtovanja in v obratovalni fazi letališča izvajajo različne simulacije manevrov letal, analize prevoznosti poti vozil/letal in preverjajo morebitne kolizije ter tako zmanjšajo varnostna tveganja in zagotovijo nemoteno delovanje letališča. Autopath ima za ta namen pripravljeno knjižnico različnih letal, intervencijskih, servisnih in drugih vozil, ki se lahko uporabljajo na letališčih.

Podprti jeziki

  • Avstrijski nemški
  • Hrvaški
  • Češki
  • Angleški
  • Nemški
  • Madžarski
  • Poljski
  • Srbski
  • Slovenski

Podprte CAD platforme

  • Autodesk® AutoCAD® 2018 - 2024 (razen AutoCAD LT)
  • Autodesk® Civil 3D® 2018 - 2024
  • BricsCAD® Pro, BIM in Ultimate V22 – V24

* Podprte so le 64-bitne različice platforme

Izberite različico glede na potrebe vašega podjetja

Na voljo kot samostojna ali mrežna licenca
  • Easy Drive (interaktivna metoda analize zavijalnih krivulj z predvidevanjem zavoja naprej in vzvratno)
  • 2D horizontalna analiza zavijalnih krivulj
  • 2D vertikalna analiza zavijalnih krivul
  • Ročno vodenje vozila
  • Animacija gibanja vozila
  • Zaznavanje horizontalnih in vertikalnih trkov vozila z okolico
  • Knjižnica vozil
  • Orodja za izdelavo in urejanje lastnih vozil in posebnih transportov
  • Uvoz prostorskih podatkov iz Google Maps v CAD risbo
  • Diagram intenzitete zasuka koles vozila po poti vozila
  • Shematski izris vozila s kotami

ULTIMATE različica, poleg vseh funkcij iz različice PROFESSIONAL, vsebuje še:

  • 3D animacija vožnje vozila
  • Izdelava 3D solid modela vozila

CGS Labs programska oprema je na voljo v različnih nivojih, kot permanentna licenca z ali brez vzdrževanja, lahko pa jo tudi najemate.


Najem ali trajna licenca?


Kateri je boljši zame?

Licenca za enega uporabnika ali mrežna licenca?


Kakšne so razlike?

Vzdrževanje programske opremeCGS Labs


Zakaj je pametno imeti vzdrževanje?

Reference

Skupaj gradimo prihodnost