Tehnična podpora

CGS Labs zagotavlja tehnično podporo uporabnikom programske opreme za načrtovanje in upravljanje projektov (CGS LABS, Studio ARS, DHI, Autodesk, BricsCAD, …) kot tudi podporo pri uporabi opreme in sistemov, ki jih zastopamo (OTT, GILL, HACH, idr.)

Tehnična podpora za programsko opremo CGS Labs je plačljiva storitev, ki se zaračunava po veljavnem ceniku. Podpora je brezplačna za vse stranke, ki imajo veljavno vzdrževanje CGS Labs programske opreme (CSM) ali ki najemajo programsko opremo CGS Labs. Za več informacij nas kontaktirajte.

01 235 06 01

Delovni čas je od ponedeljka do četrtka od 8.00 do 16.00 ure in ob petkih od 8:00 do 15:00 ure.

Pomoč in dokumentacija

Oglejte si naše članke o pomoči in hitro poiščite odgovore na najpogostejša tehnična vprašanja.

Vprašanje za svetovalca

Na vaša vprašanja odgovarjajo svetovalci, ki odlično poznajo program.

Pomoč na daljavo

V dogovoru z našimi svetovalci si prenesete aplikacijo in delite omizje računalnika.